2007-01-14

Snart i mål...

Nu sitter H och granskar min uppsats i risk- och krismanagement. Tänker rätta den sedan och e-posta den till min handledare. Sedan återstår att få ett besked imorgon om jag får "gå upp" med den, det vill säga bli opponerad på, på onsdag. Lite väl tufft för en A-uppsats tycker jag då... Men jag känner mig inte oroad i alla fall. Det ska bli riktigt skönt att bli klar med den här kursen så mina 20 poäng kan registreras någon gång. För att inte tala om att kunna fokusera på RUB:en...

Ikväll ska jag sätta mig och förbereda frågor till mina kommande intervjuer. Ja, jag skriver ju i Teknologkårens tidning Pålsjö Ängsblad och det är deadline den 31 januari. Say no more? För övrigt har jag sökt och kommit in på en datakurs på Komvux. Varför då? Jo, man får ECDL (det europeiska datakörkortet) i kursen och det är det som är mitt mål. Datorer och program kan jag ju sedan innan ;) Men någon måste examinera en för att man ska få sitt ECDL...dessutom var kursen billig!

På torsdag väntar en långhelg i Kalmar med P & L. Och V förstås, inte att förglömma deras hund! :)

Förresten så gick rullbandstestet fina fisken. Lite saftigt att de tog 300 kr för det på brandstationen bara :o/

Klart slut.

Inga kommentarer: