2007-01-08

Nu är den igång...

Efter lite dvala ska jag nu sätta igång med min blogg på riktigt! Idag är det måndag och om precis 2 veckor startar påbyggnadsåret, hädanefter kallat RUB! :) Det ska bli mycket spännande att se vilka klasskamraterna blir, även om jag på förhand vet de flesta. Egentligen blir det väl mer tal om vilka som inte ska gå - jag har fått höra om en del avhopp från deltagarlistan. Jag märker väl på uppropet...

Sitter för övrigt och jobbar med min uppsats som ska in på en vecka. Tre sidor skrivna redan och det ska landa på ca 10-11 enligt min målsättning. Känns inte så ouppnåeligt med tanke på att jag har kvar att skriva hela den avhandlande delen! ;)

Idag sade jag upp mig från jobbet på Skånetransport, fd Transportservice. Anledning? Tidsbrist egentligen. Jag kommer inte att hinna med en timtidsanställning parallellt med RUB. Så nu ska jag leta runt och se om jag hittar något bra alternativ. Kanske en natt- eller helgkörning med bil+släp någonstans?

Hur som helst, veckans "hot-topics" är som följer:

* Uppsats
* Mer uppsats...
* Onsdag: träffa handledare + möte med Pålsjö Ängsblad
* Torsdag: gå rullbandstest

Klart, slut.

Inga kommentarer: