2007-10-03

Nattlarm

Relativt lugn gårdagkväll. Hade gått och lagt mig när vi fick larm om förmodad bilbrand. Jag åker med, mest för att det är kul med bränder men också för att se vad det egentligen var. Förmodad bilbrand kan ju nästan vara vad som helst. När vi kom fram visade det sig vara en stor rishög som brann. Tradigt. Men jag hamnade på bild:




Med min röda hjälm och svarta larmställ liknar jag väl inget annat inom räddningstjänsten... Men klädseln är förankrad hos räddningschefen om någon undrar.

Två automatlarm efter varann idag vid fikat. Totalt onödiga båda två.

Klart, slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Smyger in här och tittar ibland...mest för att jag saknar dig, men det är ganska roligt att läsa om vad du gör också! :)

Ska snart iväg på F&S, men jag har träningsvärk sedan igår.

Puss på dig!