2007-10-15

Intervju

Helgen spenderades i Stockholm tillsammans med vännerna S & I. De var på två lägenhetsvisningar på söndagen och jag passade på att följa med. Förr eller senare ska ju även jag köpa lägenhet... Och så lyckades vi på lördagen springa ihop med min och S gymnasieklasskompis M som numera syns i reklam för MQ. M har svart skägg och hästsvans om någon undrar. Sicket sammanträffande.

Nu är jag inne på sista veckan och sluttampen för praktiken. Det har varit lite väl lugnt på senaste tiden tycker jag. Men, det är ju också ett gott tecken om det inte händer några olyckor.

Idag var jag på jobbintervju i Attunda. Trevligt besök på många sätt. De beräknar att vara klara med rekryteringen innan november så det blir lite väntans tider framöver. Spännande! Samtidigt ska sambon H söka ett jobb i Sollentuna. Så kanske, kanske får vi båda jobb inom en snar framtid.

Klart, slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande, hoppas det går vägen för dig! Har resten av släkten i Attunda-land och framförallt Sollentuna ;) Hoppas du får åka lite larm nu sista på praktiken. Ha de bra!