2007-10-21

Hemma

Varför händer det mycket när jag inte är på plats? Spenderade fredagen hos U och T tillsammans med H som kommit upp från Lund. Och under fredagkvällen/natten mot lördag gick det ungefär 5 larm varav en lägenhetsbrand (dock mest rökutveckling, inga personer kvar i lägenheten). Och idag, när jag ska åka tillbaka, går det två larm om brand i rishög plus en MC-olycka. Fast å andra sidan hann jag med att åka på en garagebrand med gasflaskor i lördags... Så sammanfattningsvis blev det en helg med många larm.

Men nu är jag tillbaka i Lund. Tre veckor går väldigt fort när man har roligt, det är ett som är säkert. Kommer att kännas lite konstigt att gå tillbaka till skolan nu.

Södertörn hörde av sig i fredags och ville träffa mig. Mycket trevligt att höra.

Klart, slut.

Inga kommentarer: