2007-04-22

Veckan avklarad

Så är helgen till ända och så även första veckan. En massa nytt och spännande har det onekligen blivit och ändå har det precis börjat. Tiden rinner iväg alldeles för fort...

I helgen har det kommit in en massa smålarm, brinnande rishögar och lusthus och annat konstigt. Jag får min sömn förstörd... Jag orkar inte riktigt åka på alla larm eftersom jag kommer få tillräckligt av den varan i höst under den operativa praktiken. Det räckte faktiskt ganska bra med Jyskbranden i torsdags! ;)

Till veckan blir lite lite smått och gott, bland annat en katastrofövning och en heldag med skolinformation i Vagnhärad. Jag ska ha två klasser helt själv...wow liksom. Tur att det är mellanstadieelever som lyssnar och inte en kaxig högstadieklass, he-he.

Hoppas jag får sova ostört inatt.

Klart, slut.

Inga kommentarer: