2007-05-04

Allting har ett slut

Men korven den har två.

Idag är sista dagen på praktiken och jag sitter ensam kvar på tredje våningen och författar det här inlägget. Styrkan är någonstans (köket månne?) och pysslar med något, övriga Nyköping har nog en rätt go fredagkväll framför sig. Jag själv är rätt nöjd med att ta det lugnt en natt till innan det är dags att styra kosan mot Lund imorgon förmiddag.

Sammantaget har det varit en väldigt rolig praktik! Jag har fått uppleva mycket, träffat många intressanta människor och framför allt fått pröva vingarna! I onsdags fick jag gå tillsyn själv och skriva protokoll på det hela. Givetvis fick en "riktig" tillsynsförrättare kolla så det såg OK ut. Men ändå! Till hösten väntar nya utmaningar på den operativa praktiken, speciellt en sak lockar mig...

Sedan får jag se hur det går med något helt annat. Det är rätt spännande faktiskt.

Förresten så har väl inte stämningen mellan Sundsvall och Umeå blivit så mycket bättre efter det här. Undrar vad Umeå ska kontra med nu?

Klart, slut.

Inga kommentarer: