2007-03-18

Helgen som gick

Giv akt, manöver! Snart är helgen över!

Lördagen spenderades till största delen på JFF, Jättefunktionärsfest på Kåren. Det började med avfärd mot okänt mål, som visade sig vara badhuset i Trelleborg som var chartrat för oss! :) Efter några timmars plaskande, bastande och slappande åkte vi mot Lund och Kårhuset igen för ett antal timmars festande med "discho" (studentslang för disco...), mat och starkare drycker. Fruktansvärt roligt! Vaknade halvsent idag och har än så länge hunnit med en del vettiga saker. Borde egentligen gjort mer...

Sedan tänkte jag ta tag i utmaningen som Brandkvinnan gav mig.

REGLER: Varje spelar börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det skriver han/hon en kommentar i varje blogg för att meddela att någon har blivit tagen och att de ska läsa ens egen blogg för information.

Tyvärr har jag en starkt begränsad skara bekanta som skriver blogg så jag säger tagen till den som känner sig träffad! ;)

Till saken, jag...

1) Har sedan jag var liten haft en underlig dragning till lukten av bilgarage. (Och har det fortfarande...)
2) Har privat varit inblandad i två trafikolyckor, en som drabbad och en som 2:a person på plats. (Märkligt nog har H åkt med båda gångerna, jag körde.)
3) Har varit sångare i ett hårdrocksband som gav ut en skiva. (Tyvärr blev det ingen spelning på Globen.)
4) Föredrar mjölkdrinkar framför "vanliga" drinkar. (Mjölk är livet var det någon som sa.)
5) Spelar aldrig med andra om pengar. (Antingen blir man själv olycklig eller också någon annan.)
6) Måste alltid dubbel- och trippelkolla att datum och tid blir rätt när jag ska boka biljetter. (Jodå, lite vardagsparanoid är jag allt.)

Klart, slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe hmmm... vågar man åka bil med dig egentligen? ;)